HUISREGELS
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en om een misverstand te voorkomen, heeft Salon Equally een aantal regels opgesteld. Bij het maken van een afspraak, gaat u automatisch akkoord met deze regels en ga ik ervan uit dat u hiervan kennis hebt genomen. Indien er aan de regels geen gehoor wordt gegeven, behoud mij het recht voor om een behandeling niet uit te voeren.
​
ALGEMEEN
Zowel Ondernemerscentrum de Pelikaan als de schoonheidssalon zijn 100% rookvrij. Hygiëne staat voorop, dus zijn er in de salon geen huisdieren welkom. Kinderen daarentegen mogen in goed overleg meekomen naar de afspraak, indien niet anders mogelijk is.
​
Er worden geen behandelingen gegeven bij:
-
Koorts/koortslip
-
Griep of hevige verkoudheid
-
Besmettelijke huidziekten
-
Allergieën
​Mocht u twijfelen, neem dan altijd voorgaande de afspraak even contact op.
​
Wanneer u langs wilt komen voor een cadeaubon, product of algemene informatie, verzoek ik vriendelijk om van te voren een afspraak te maken om teleurstelling te voorkomen. Dit omdat ik meestal bezig ben met behandelingen en ik de klanten alle aandacht wil geven. Het zou dan jammer zijn dat ik u niet of nauwelijks goed te woord kan staan.
​
AFSPRAKEN
Ik verzoek u minstens 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn. Bent u toch later, laat het dan even weten. Indien u later bent, ben ik genoodzaakt om de behandeling in te korten: dit uit respect voor de volgende klant. Wanneer er niet meer voldoende tijd is om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander moment verplaatst worden of kan er eventueel een andere behandeling gegeven worden. De behandeling zal echter wel volledig in rekening gebracht worden.
​
ANNULEREN
Wanneer u een afspraak wilt annuleren vraag ik dit minimaal 24 uur vooraf te doen. Dit kunt u onderaan in de bevestiging- of herinneringsmail doen, app of via de socials. Bij annuleringen op een later tijdstip wordt er 50% van de behandelprijs aangerekend.
Wanneer u niet komt opdagen zonder mij het te laten weten, zal de behandeling 100% aangerekend worden. Dit omwille van wederzijds respect. De gereserveerde plaats kan ik niet meer invullen. Soms moet ik klanten teleurstellen vanwege een volle agenda. Het is dan heel jammer als ik dat plaatsje eigenlijk aan iemand anders had kunnen geven.
​
Mocht er iets ernstig aan de hand zijn waarom u niet kan komen of bent gekomen, dan vervallen de annuleringsregels en heb ik alle begrip voor de situatie.
​
BETALING
U kunt in de salon zowel (contactloos) pinnen als contant betalen. Bij uiterste gevallen kan ik een betaalverzoek sturen.
​
TOEGANGELIJK
Salon Equally is een sfeervolle schoonheidssalon en is toegankelijk voor iedereen. De salon is gevestigd in Ondernemerscentrum de Pelikaan in Zevenaar. Voor het gebouw kunt u gratis parkeren. De salon zit op de begane grond in kamer 0.06. Bij binnenkomst kunt u plaatsnemen op het witte bankje of verderop in de kantine: dan kom ik u daar ophalen. Overdags is er een receptioniste aanwezig. Mocht u het niet kunnen vinden, kunt u diegene altijd vragen.
​
Komt u na 17:00? Dan kan het zijn dan de 2de deur van het gebouw gesloten is. Dit is puur uit veiligheid, omdat de receptioniste er dan niet meer is. U kunt via de intercom de salon bellen: de instructies staan op de kaart. Geen gehoor, maar heeft u wel een afspraak? Dan kan het zijn dat ik nog in behandeling ben. Dan vraag ik u vriendelijk even geduldig te wachten.
​
KLACHTEN OF ONTEVREDEN?
Ik doe er alles aan om de beste kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heb. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
​
PRIVACY
Salon Equally werkt 1 op 1. Er zal dus niemand anders tijdens uw afspraak aanwezig zijn.
​
De verwerking van persoonlijke gegevens wordt alleen gebruikt door Salon Equally en niet versterkt aan derden. Voor foto en/of film materiaal wordt altijd eerst uw toestemming gevraagd, ook voor het plaatsen ervan.



